Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zakzaadje to the limit(vrouw)| Balkonkweek | Studenten Budget

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Zakzaadje to the limit(vrouw)| Balkonkweek | Studenten Budget

De frootste bladeren weg knippen en per tak omhoog hangen van aan hooftstam af knipen.
    En dat van ijswater heb ik nog niet gehoort wel dat men de hoofdstam aan onderkant in midden doorprikt en en tandenstoker er tussen steken.
    Heb dit zelf al eens gedaan bij en binne kweekje.
    Greets ganjas
    buitenkweek 2015

Comment

die white rhino ziet er prachtig uit !
      kweekverslag https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/39489-Bubba-Kush-greenhouse-seed

Comment

De bloei begon toch pas 5 weken geleden ?
        In dat geval zou ze nog wel een weekje of drie mogen.

Een loepje van minstens 20x aanschaffen (of 'n microscoopje) is best de moeite, 3 weken te vroeg oogsten zou een wezenlijk verschil kunnen maken.

Dat ze al zo geel is komt voornamelijk doordat ze weinig voeding gehad heeft.
        Ze had ook wel wat dikker geworden dan. Tijdens drogen valt er nog 75-80% af helaas.
        Ziet er wel mooi uit, en zal ook zeker een fijn rokertje worden.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Whoaaah
          Ziet er echt wel lekker uit man
          Life's a bitch and then you die.
          So fuck the world and lets get high.

Comment

Bedankt allemaal!

Na de trichomen van dichtbij bekeken te hebben(meeste nog doorzichtig) laat ik haar toch nog min. een week staan. Maar ik kan het
            eigelijk niet laten onderaan alvast ergens een topje af te snoepen, of is dit erg af te raden?

Comment

Dat moet je zelf weten heh, het gaat waarschijnlijk weinig effect en een beetje hooismaak hebben.
              Net zoiets als een halfgare pannenkoek eten.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

>>> LR2 mini-kweekje<<<

Comment

Ik heb de verleiding kunnen weerstaan en eergister de (hele) plant geoogst. Ik vrees alleen dat ik te laat was.
                  De blaadjes waren bruin verdord en de toppen wat verschrompeld.

IMG_1040.jpg

Ze heeft ook wel veel stress gehad door temperatuurverschil, geen water en onregelmatig lichtregiem.
                  Ondanks dat alles heb ik gister een topje snel gedroogd(ik weet dat het zonde is) en alvast (puur) gerookt.
                  Man man man wat een stevig narcotische body stoned. De White Rhino staat hier ook bekend om. Ik ben zeer tevreden in een diepe slaap getuimeld omdat het mijn
                  eerste zelf gekweekt jointje was die toch een lekker effect bleek te hebben. De smaak was ook erg natuurlijk kruidig en zacht(ik heb gespoeld).
                  Omdat de toppen dus wat verschrompeld en luchtig zijn gebleken ga ik er denk ik wietboter en/of hasj van maken. Ik schat de droge opbrengst op 25 gram.

Met de belangrijke les van de White Rhino(beter de trichomen in de gaten houden) in mijn hoofd kijk ik met plezier naar de
                  volop bloeiende snow ryder, mijn beste plant. Nog 5 a 6 weken.

.IMG_1034.jpg

De master kush heb ik inmiddels ook overgepot, ze genieten zichtbaar van het tropische weer.
                  IMG_0728.jpg
                  Attached Files

Comment

Bezig...
                  X